Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Thursday, June 5, 2014

kaweng kaweng

Salam.

pengantin yang tengah-tengah, yang kiri kanan tu bakal pengantin. ^___^
Insyaallah~

Diorang kawan zira since dari zaman diploma lagi. Zaman masa belajar kat segamat dulu. Sama-sama satu kelas. Sama-sama dok semeja. Sorang jadik YDP kelab, sorang lagi jadik setiausaha. Nama pun lebih kurang je. Shahir dan Sahira. Masing-masing bercinta dengan orang lain-lain. Tup tup sekarang dua-dua bercinta. And last, kawin. Kawen masa 24 May 2014 aritu. Arini baru sempat nak hapdet. hehe.


Rasulullah SAW bersabda mafhumnya :
" Manusia Hawa dijadikan daripada rusuk manusia Adam, bukan
dari kepalanya untuk menjadi atasnya, bukan dari kakinya
untuk menjadi alasnya, malah dari sisinya untuk menjadi teman
hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi dan dekat
di hatinya untuk dicintai


Ye, memang jodoh tu kita tak tau kan. Mungkin kita bercinta beria dengan si A sekarang, tapi tak mustahil kita akan kawin ngan si B pulak satu hari nanti. Betol tak? Tapi arap-arapnya jodoh saya dengan yang baju merah kat atas tu la ye. Hehehe. Mudah-mudahan. Korang pun doa kan taw.

Last but not least, untuk sera & shahir... Selamat pengantin baru. Moga berkekalan rumahtangga korang, sihat walafiat, dimurahkan rezeki dan di kurniakan zuriat yang soleh dan solehah. Amin~