Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Thursday, September 19, 2013

preparing to fly...

Hello.... 
Assalamualaikum semua.


Puuhh..puhh..puuh..
Bersawang abes blog kiter ni. 
Lama sesangat tak menjenguk nya. 
Padahal keje tak la sesebok mana pun. 
Balek keje selalunya kol 5.20pm da sampai uma.
Tu pun sebab kiter naik moto pegi keje...kalau naek kete mau kol berapa tah sampai. hehe
Dan selalunya pas isyak kompem terus bumm
Melekat kepala kat bantal. 
Tido. hehehe.

Penat nak menghadap komputer sebenarnya
Kat opis da la 8jam tengok monitor je memanjang.
Tu yang kat rumah malas nak on lappy.
Lagipun abang kiter kata jimat karen letrik rumah kalau kiter tak bukak lappy. (-.-")
naseb la badan...

tapi kan...sekarang kan..
mood ngah hepi sesangat
sebab tak lama lagi nak pegi terbang jauh
maklum la kite ni tak penah naek kapal terbang
hukhukhuk sadis kan (T_T)
alaaa kite kan anak emak mana nak gie jauh-jauh tinggalkan rumah
hehehe
sebab tu la eksaited gile nak tunggu time tu
nak naek kapal terbang
nak pegi sabah
mudah-mudahan la kalau jadik
tapi arap-arapnya jadik la
tiket pun da beli hehehe





eksaited sangat sebab dapat tahu uma dia berdepan dengan laut
oh..i love laut so much
^___^

3 comments:

Wak Gelas™ said...

fuyohhh nak naek belonn tuu.,eHHHee

Ziera Ieyah said...

hehehe tu la excited ni wak... tak penah ag pegi sabah sana nun..

Ziera Ieyah said...
This comment has been removed by the author.