Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Thursday, August 1, 2013

Penghujung Ramadhan...

Salam.


Ye, Lama sungguh zira menyepi kan. Kadang memang busy. Tapi kadang saja mem'bizi'kan diri. Hehe. Yela...sejak da meningkat dewasa ni, da pun masuk alam pekerjaan..makin banyak rasanye nak kena pikir. Dulu zaman kecik2 time2 nak raya ni cuma tau pikir makan rendang...main mercun..nak kumpul duit raya. Tu aje la...hehe. Tapi sekarang banyak lagi benda nak pikir kan..

Dan....sedar tak sedar dah hampir penghujung Ramadhan kita kali ini. So, kat sini zira ingin susun sepuluh jari mohon maaf pada semua tak kira la kawan-kawan masa tadika ke, sekolah rendah ke menengah, universiti tak lupa kawan-kawan blogger semua. Mungkin zira ada tersalah kata atau tersilap bicara selama ni. 

Salam akhir Ramadhan..


sumber dari encik google



2 comments:

Wak Gelas™ said...

salam ramadhan dr wak yee.,ehHee

Ziera Ieyah said...

Salam Ramadhan wak :)