Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Sunday, September 16, 2012

hepi belated besday to him !

Salam.

Weeeee....Da 2 minggu berturut-turut zira pegi dating. Maklum la semenjak duduk satu daerah nie. Pantang cuti, semedang je nak jumpe. Hehehe. Tapi minggu lepas tak boleh nak gerak gie mane pun. Dari pagi sampai malam ujan aje. Tu pun ajak dia lepak uma akak makan2 aje. 

Tapi minggu nie je abes satu JB zira jelajah. Hehe. Sumer shopping mall yang ade zira masuk. Ok yang tu tipu. Ektuali, pegi satu mall je. Tu pun da tak larat nak jalan. Sampai saket2 kaki. Huhu. Nak tengok muvie pun tak de cite yang best. Nak ajak dia tengok cite seram. Dia tak minat. Lemah jantung dia kata. Huhu. Last2 pegi lepak kat danga. Duduk menghadap laut. 

Sebenar nye kiteorang kuar arini sebab nak celebrate besday dia yang lepas. Mase besday dia tu raye pertama so tak sempat jumpe dia. Da sebulan yang lepas baru nak sambut. Hape punye la gelpren la zira nie kan. Hehe. Pepagi raya family zira da gerak balek kampung. Semalam pun cume beli kan dia kek kecik je.Chocolate marshmellow kek. Ntah betol ke tak zira eja tak tau la. Hehe. Nak beli 1 kg kang sape pulak nak menghabehkan. Beli yang 1 slice tu pun da tak larat nak telan. Hehehe.



Hepi besday sayang!
Semoga panjang umur,
Di berikan kesihatan yang baek,
Di kurangkan nafsu nak menhisap rokok,
Di permudahkan urusan di dunia & akhirat,
Di murahkan rezeki....
Nanti boleh la pinang kite cepat2.
Hahaha gatal !

2 comments:

Anonymous said...

wow..thanks wt entri utk kte..hahaha..Mmuaahh..syg kamu kuat.. <3
mrE

Ziera Ieyah said...

hahaha tapi terlambat wat entri lak hehe