Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Thursday, August 16, 2012

why people always change?

Salam.

Dalam hidup nie....macam-macam ragam orang da yang zira da jumpa. Dan yang paling perit nye baru je berlaku beberape bulan yang lepas. Perit rasenye bile percaya yang kite letakkan pada seseorang tu di khianati oleh orang tue. Zira pun tak paham kenapa tiba-tiba aje dia berubah. Dalam sekelip mata. 

Zira percaya dia sepenuh hati. Zira anggap dia la yang paling rapat dan baik dengan zira. She's very nice and kind-hearted. But, don't know why she changes suddenly. Apa yang zira cerita kat dia selama nie hanya la sekadar luahan hati dari seorang kawan pada kawan yang zira paling percaya. Zira percaya dia sebab orang kata dalam suatu perhubungan tu mesti lah di sertai dengan rasa ikhlas dan jujur. Ye tak?? Tapi tak sangka apa yang zira cerita kat dia selama nie, dia sebar-sebarkan satu dunia sampai menyebabkan zira gaduh besar dengan kawan-kawan yang laen. 

Perlu ke nak buat macam tu? Perlu ke nak meruntuhkan persahabatan orang laen? Perlu ke semua tu? Puas ke hati kamu bila benda nie jadik macam nie? Zira rase kecewa sangat sebab dia khianati kepercayaan yang zira bagi pada dia. Tapi zira cuba untuk taknak benci sape-sape. Zira cuba buat tak tahu dengan ape yang terjadi. Tapi...bila korang-korang dan korang perli2 kutuk2 sakitkan hati zira. Korang puas ke buat semua tu? Puas ke tengok satu dunia salahkan zira?

I just don't understand why you change suddenly. Sejak kamu ade kawan baru, kamu lupa pada zira. Macam nie ke kawan? Betol la kata pepatah orang putih "having an honest enemy is far better than having a fake friend". Sejak hari tue, zira kunci mulut zira rapat-rapat. Zira jadik susah nak percaya sape-sape lagi. If zira memang ade wat salah, cakap la leklok. Tak perlu rasenye kamu buat macam tu. Kamu da tak macam yang zira kenal dulu...

No comments: