Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Wednesday, August 8, 2012

Keje oh keje !

Salam.

Sekian lame tak menghapdet blog. Ape khabar semua. Rindu nak hapdet blog nie ari2..tapi apakan daya, semenjak da stat latihan prktikal nie..tak boleh nak online selalu. Zira baru aje stat praktikal minggu nie dekat RISDA Johor. Memang la keje ikut waktu opis. 8pagi - 5petang. tapi balek2 tu nak kena mengadap jem sepanjang jalan, nak kena berebut ngan orang ramai kat bazar ramadhan. Last2 sampai uma da melepek kepenatan. Kadang2 aje masak. tu pun kalau larat. Maklum la duduk sendiri jauh dari mak ayah. Kena la belajar berdikari. Nanti da kawen senang. Ye tak?! Hehehe.


Pjbt RISDA Negeri Johor


Nie pun curik mase sikit sebab nak carik bahan untuk buat thesis. Pastu company da siap bagi keje suruh buat report...kena buat 2 report lak tu. Aish bertambah2 la kebizian zira nanti. Takde mase nak pikir pasal persiapan raya ke nak beli baju ke kuih raya ke. Kepala hotak terpaksa memikirkan keje aje. Huhu sedey kan...


Ya Allah, kau permudahkan la urusan ku sepanjang tempoh prktikal ini.
Kau permudahkan la aku dalam menyiapkan thesis ku nanti.
Kau berkati la aku...
Amin~


No comments: