Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Friday, June 1, 2012

cuti sekolah da nak habes

Salam semua !


Huwaaaa...cepat betol mase berlalu kan. Cuti sekolah pun da nak abes. Huhu. Bukan cuti sekolah budak2 sekolah tu.  Zira maksudkan cuti untuk budak2 unibersiti cam zira ni ha. Hehe. Rase cam baru je semalam zira balek uma, nie tibe2 da ari jumaat ag. Nanti luse da kena balek melaka balek. 

Da la sepanjang cuti ni kepala asyik nak pikir assignment je. Setakat ni baru separuh aje yang da siap. Pasal tiap kali nak wat keje, da on laptop. Mesti nak menyimpang ke arah laen. Bukak pesbuk la, layan muvie la, hapdet blog la... Hehehe  ^___^

Cuti seminggu nie pun penuh ngan assignment, ari-ari meghadap laptop. Walaupun bukan 24 jam menaip assignment hehehe. Luse sepupu kawen pun zira tak dapat nak ikut.  Sebab dia kawen kat pahang. Jauh la. Da la isnin tu da setat ade kelas. Huhu. Esok pagi mak da bertolak pegi sane. Huwaaaa lagik la sedey taw. 


p/s : mood kacau bilau abes bile pikir nak kena balek melaka lagik  (=___=)"


No comments: