Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Tuesday, June 19, 2012

batuk pun kena marah (-.-")

Salam.

Hari nie zira agak frustrated dengan sorang lecturer zira nie
kenapa?
Hurm cenggini cite nye..
Tadik pagi zira ade presentation
So, sepanjang presentation tu zira asyik batuk2 aje
bukan batuk mengade nak mintak perhatian ke ape taw
tapi batuk sebab memang rase nak batuk
kan memang seminggu nie zira demam
so bile banyak cakap tekak pun gatal
pastu lecturer tu boleh marah2
kata zira nie menganggu
yes ! i know sir
memang bunyik saya batuk tu agak menganggu
tapi nak buat cemane
da memang saya sakit
bukan zira degil taknak makan ubat ke ape
berlambak da ubat atas rak tu
da tinggal separuh pun
zira da beli ubat kat kedai + dengan yang dapat dari klinik
tapi tak baek2 jugak demam ni 
nak buat cemane
huhu sedey taw 
takkan lah lecturer tu tak boleh consider sikit kan
bukan zira mintak sakit nie
agak2 korang memang zira yang salah ke? 


sekadar gambar untuk memenuhi ruang 
(^___^)v


p/s: makin sakit bile pikir cemane nak puaskan ati semua lecturer (-.-)"



2 comments:

muhsin.aminudin said...

aku penah jugak macam tu, rasa annoying gila diri ni. tapi nak buat camne.. telan air liur jela taknak batuk

Ziera Ieyah said...

tahan sampai muke merah...hehe last2 tpksa jugak batuk hehe xsgke ade org cmtu..huhu xreti konsider org laen lgsg...