Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Saturday, May 12, 2012

Terima kaseh mak !

Salam semua !


Tadi past abes je program trus aje zira carik bas nak balek kampung. 
Ngan berpeluh2 camtu, redah jela. 
Terus je singgah melaka central cari tiket. 
Bukan ade sape nak tengok pun kan. 
Encik boipren pun jauh. 
Huhu.
Dulu yela tiap kali balek kampung boleh jugak gie dating2 kejap. 
Sekarang, semenjak dy keje jauh ni tak boleh da nak jmupe selalu.
*padahal Mr. E tu keje kat area johor jugak, mengade je lebih* ^__^
Tapi ape-ape pun Alhamdulillah selamat jugak sampai kampung terchinta.

Ehh sebenarnye zira nak wat entry nie spesel untuk mak zira.
Alaaa sok kan hri ibu kan,
tu yang nak bagi sepatah dua kata ni hehe...

Mak....
walaupun satu dunia kata esok adalah hari ibu, 
tapi bagi kita, setiap hari adalah hari ibu untuk mak. 
Sebab bagi kita kaseh mak tak penah berbelah bagi. 
Tak pernah berhenti menyayangi kita.
Walaupun mak tak cakap tapi kita tau mak sayangkan kita kan?? kaaan??
Hehehe
Pape pun time kaseh mak
"Selamat Hari Emak"
Erk?? boleh kan...
^_____^



♥ ♥ ♥ saya sayang emak saya ♥ ♥ ♥


Sape setuju sila Like oke !
Hehe.

No comments: