Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Sunday, April 22, 2012

Sabarkan ati dengan selawat, besar manfaat nye...

Salam semua !

Arini zira geram sangat. Bukak2 laptop tadi terus la konon2 nak jenguk blog nie ha, tup2 dapat tau akaun blog zira kena hack. Aish. Geram sungguh! Sape la yang busuk ati sangat tu kan. Glamer sangat ke blog zira nie sampai orang jeles nak delete akaun bog nie. Aish geram! Geram! Dan geraaam!

Naseb buah ati pengarang jantung saya tu ade. Hehe. Dy kata sabar jela. Selawat banyak2 mudah2an orang yang dengki tu dapat balasan nye. Dy kata lagik banyak manfaat nye kalau kite berselawat nie.



Rasullullah S.A.W sendiri telah bersabda bahawa para malaikat telah berkata kepada nya bahawa:

  • berkata Jibril A.S. : "Wahai Rasulullah, barang siapa yang membaca selawat ke atasmu tiap2 ari sebanyak sepuluh kali, maka akan saya bimbing tangannya dan akan saya bawa dia melintasi titian seperti kilat menyambar."
  • berkata Mikail A.S. : "Mereka yang berselawat ke atasmu akan aku beri mereka itu minum dari telagamu."
  • berkata Israfil A.S. : " Mereka yang berselawat kepadamu akan aku sujud kepada Allah S.W.T dan aku tidak akan mengangkat kepalaku sehingga  Allah S.W.T mengampuni orang itu."
  • berkata Izrail A.S. : " Bagi mereka yang berselawat ke atasmu, akan aku cabut roh mereka itu dengan selembut-lembutnya seperti aku mencabut roh para nabi-nabi."


Encik boipren kata lagi tak payah nak pikir2 sangat pasal orang tu. Biarkan aje. Cume doa dan berharap sumernye akan ajdik ok. Amin~ Mudah-mudahan la kan. 

Tapi ade orang dengki ngan zira ke ni? Ade ea?? Sape? Dan kenapa? Laa tak baek taw dengki2. Kalau ade pape tak puas ati, kite leh bawak bincang kan. Tak baik taw sabotaj2 orang ni. Dari korang dok pendam dalam ati, simpan rase, baik korang banyakkan selawat. Moge-moge sumer setan2 yang menghasut tu pegi jauh-jauh. 




2 comments:

Aefa Aerisya said...

cane leh post entry kalo kena hack ni?

Ziera Ieyah said...

zira try hack blek utk dptkn akaun ni blek. sdey sgt bile bkk2 je dpt tau blog ni da di dlete akaun nye. tah la npe leh jdik gitu tah.