Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Thursday, April 26, 2012

Pertama kali buat doodle ^____^

Salam semua !

Hari nie kat uma boring..tak de keje nak wat.
(padahal asignment berlmabak tak siap ag, hehehe)
Alaaa ari2 wat esemen je, boring la...
saje godek2 laptop akhirnye tergerak ati nak buat doodle. 
Tapi nie zira gune PaintTool Sai tu, 
senang sket dari photoshop kot. 
Hehe maklum la budak baru belajar kan.
Orang kata belajar dari yang senang dulu
t kang esok2 da expert baru gune yang susah sket kot
Hehehe



Nie first doodle yang zira buat
mata dy je tak cantik sangat
Hehehe

Nie pulak gambar ngan classmate
adek kata gambar nie buruk sangat
Mata dyorang cam h***u
Erk... buruk sangat ea??
-.-''

Btw, buat korang2 yang rase ade kena mengena dengan gambar tu
zira nak mintak maap wat kali yang ke-24 nie
Zira harap sangat kite boleh jadik kawan sampai bile2
Hopefully....


Tapi camne erk nak buat mata dia biar cantik?
Tak pandai2 pun
Huhuhu
Tapi kaaann...
Walau adek kata tak berapa cantik tapi ati puas
Tak kesahla nak cakap ape pun
Lalalalala
^______^






4 comments:

Kuchiki EnnaMoon said...

salam ziarah. hehe

wah mata doodle tu comey lah :D

Ziera Ieyah said...

mata dy kecik sebelah hehehe 1st time buat.pasni nak kena berlatih lagi tu..

Yasmin yusof said...

comel!pakai ape lukis ni?:)

Ziera Ieyah said...

erk? comel ke yasmin. hehe tq. tapi nie gune software yang senang je. gune PaintTool Sai hehehe try la...