Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Sunday, March 25, 2012

Tak perlu menipu, kawan !

Kenapa perlu nak menipu..
Kalau tak suke terus terang kan lebih baek,
Kalau aku ade buat salah bagitau,
Tak perlu nak protes secara diam macam tuh.

Memang aku tak perfect,
sumer orang kat dunia nie tak perfect,
even kau pun
jadik tak perlu macam tuh,

Terasa gila dengan kau !
Dem!


A lie is still a lie,

Regardless of the reason behind it,
You can say you did it for a good cause,
but...
the point is,
you still did it.

3 comments:

Pen Biru said...

memang susah kalau kawan nak tegur kawan, tapi lebih mudah kalau berterus terang..kan?

Aefa Aerisya said...

adoi.. marah sape ni yg.. sorry tau kalo aefa de wat salah.. xmo marah2 cmni :(

Ziera Ieyah said...

pen biru: nak terus terang pun susah jugak. nanti dia kecik ati lagi la teruk frenzship nie. last choice, just diam & tabahkan ati.