Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Thursday, March 1, 2012

Balek kampung.

Salam sumer.


Rase cam da lame sangat tak hapdet blog kan. hik hik hik. Fesbuk pun jarang bukak sejak keje part time aritu. Tapi pasni kompem rajin balek nak on9 sebab semalam da last keje. Ni pun da kat kampung pun. Baru je sampai petang tadi. Hehe. 

Tapi arini tak sempat ag nak upload gambar2 mase kat tempat keje dulu. Tak sempat ag pun nak bluetooth masuk dalam laptop ni ha. Hehe. Nanti la k. Nie zira nak gie dapur. Nak makan. Lapar. Dari pagi tadi cume sempat telan separuh pinggan nasik lemak je. Tak abes pun. Mak zira yang tolong abeskan. Hehe. 

Nie pun ngah demam ag. Asyik batuk2 aje. Sakit tekak ni ha. Tido malam pun tak lena. Mungkin demam nak naik semester baru kot. Hehe. Nanti da baek demam zira hapdet lagik oke.


Doakan zira cepat baek demam k. 
Babai!



No comments: