Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Friday, March 9, 2012

Jumaat yang barakah!

Salam Jumaat semua !


Hari nie zira cume ade satu kelas je, tu pun petang karang. 
Pukul 4.30. Huhu sadis kan. 
Orang laen sumer da dalam bas nak balek kampung tapi zira still kena datang kelas. Huhu.
 Nape la uitm nie wat kelas time2 petang jumaat camtu. 
Kompem2 la konsentrasi nak masuk kelas da menurun same sekali kan. 
Aish..  (=.=)"
Ikutkan ati memang malas nak pegi. Tapi kena jugak pegi. 
Yela orang kata ari jumaat nie ari yang barakah.
Mungkin ade hikmah pihak uitm buat kelas time camtu. (ayat nak sedapkan ati)

Tapi kan....
harapnye kelas tu nanti dapat la tukar ari laen. Hehe.
Nie pun zira terpaksabeli jugak tiket ari sabtu. 
Tapi zira tak balek kampung kat Batu Pahat nun.
Zira balek JB minggu nie. 
Ade important family event nak attend.
Tak sabar nak tunggu event tu berlangsung.
Hopefully event tu nanti berjalan lancar.
Amin~

Event ape?! Hehe. Tungguuu...
Nanti zira akan hapdet kendian ari oke.
Dan lagi satu yang buat zira tak sabar nak gie sane sebab zira nak jumpe Mr. E kat sana.
Hehe. Tak sabar nak tunggu ari esok. 
Rase cam nak aje pusing waktu jam nie laju-laju.
Biar cepat sket sampai ari esok.
Hehehe.

Sabar ye Mr. E. 
Esok saya datang oke!
Wait for me taw....


No comments: