Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Friday, March 2, 2012

Anak kesayangan emak.

Assalamualaikum.


Waah! syoknye tido. Lena tu tido semalam. Rase cam taknak bangun je pagi tadi. Yela da lame tak balek uma sendirik, tido kat katil sendirik, peluk bantal busyuk kesayangan. Opps! Kantoi ade bantal busyuk. Hehe. Tapi pagi tadi kena paksa jugak bangun sebab mak ajak teman gie pasar. Aish mak ni. Baru nak mimpi best. (-__-)''

Tapi kan untung jugak gie ikut mak tadi. Dapat bodek mak belikan ketam. Hehe. Teringin nak masak ketam masak lemak cili padi. Nyum nyum! Sedap tu. Baru cite je da kecur air liur nie. Hehehe. Da lame sangat teringin taw, tapi asyik tak dapat je. Sebab mak kata tak musim mane nak carik ketam. Tu la berkat bangun pagi kan. Hehehe. Lagipun zira de sorang je nie kat uma, adik beradik yang lain sumer kat JB nun, tu yang jadik anak kesayangan kejap. hehehe. Nak ape pun mak kata ok, yes, alright. Haha. Best2.


sumber dari incik gugel
Amacam? terliur tak tengok gambo nie
Hehe.



Zira nak makan nie, jemput ye sumer.  (^___^)

No comments: