Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Saturday, February 18, 2012

Entri mengade!

Hai sumer!

Lame betol kan hapdet cite2 baru..hehe
Sejak2 keje part-time tu xsempat da nak on9.
Balek keje je da penat, malas nk on lappy..
Nie pun cuti ujung minggu lepak uma akak, on9 pn gune dy nye iPad..hehe
Sebenarnye takde ape pun nak cite..
Saje nk mengade..
Dulu mase awal2 keje memang la penat,
Rase geram je dak2 kecik ni degil2,
Tapi bile pikir2 balek beasr pahala nye bile kite jadik cekgu nie,
Setiap pekataan yang kite cakap atau ajar anak2 tu,
Kite dapat satu pahala,
Dan bile budak2 tu terus ikut dan buat amalan cam ape yang kite ajar tu,
Kite akan dapat pahala berterusan..
Hehe betol tak?

Biar pun zira keje kat situ sebulan je,
Walau tak banyak mane pun yang zira dapat bagi budak2 tu,
Tapi zira hepi dan dapat banyak pengalaman kat situ,
Pengalaman tu yang penting kan,
Nanti da kawen senang la...hehehe
At least zira tau la sikit2 pasal penjagaan budak kecik ni kan.
Hehe.

Tu aje untuk kali ni..
Hahaha babai sumer.
Nanti ade mase zira hapdet lagi k.
Muaah sayang korang!

2 comments:

Aefa Aerisya said...

cuti dah nk abes nih cegu~~ :(

Ziera Ieyah said...

aah da nk abes..t msi rndu kat budak2 tu huhu