Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Tuesday, January 31, 2012

Hari bahagia saya sampai jua (^____^)

salam..


Selamat pagi sumer! 
Eh skang maseh pagi lagi kan. Hehe. 
Sebenarnye kan pagi nie zira hepi bukan kepalang
Tengah taip entri nie pun leh gelak2 senyum sampai ke telinga. Hehe.
Eh zira nie da kenapa?! sakit kah? Kena sawan kah?
Tak! Sumer pun bukan.
Zira hepi sangat sebab...
Pagi2 bute tadi akak zira da kol.
Akak zira yang atas zira tu, yang tua setahun dari zira tu.
Aisshh kaco daun betol la kan dia tu.
Baru nak mimpi best  (-.-')

akak: Uit, ko nak keje tak?
zira: Haa..nak2. Dapat ke keje sbulan je nie?
akak: Boleh, tapi ko kena datang tengahari nie la.
zira: Erk...tengahari nie? Huk aloh..awat tengah ari nie plak. Apsal tak esok ke,  malam ke. Hehe. Ngantuk la weyh.
akak: Eh ko nie banyaksongel plak. Da cepat bangun! Ko nak tak?
zira: Haa yela2. Da bangun nie. Yela nak, tapi datang esok tak boleh ke?
akak: Ha yela. Datang sok pagi2 taw. Pakai baju kurung.

zira: Yelaaa..

Letak tepon pastu sambung tutup mata balek. 
Betol ke akak tepon ek tadi. Ke zira mimpi nie?
Eh gosok2 mate jap. 
Cubit pipi kiri. Sakit!
Cubit pipi kanan plak. Sakit jugak!
Check henpon.
Sah! memang akak ade kol tadi.
Makne nye zira stat keje sok.
Yeahh!! zira akan jadik cekgu besok.
zira penah cite kat  entry SINI before nie.
Hehe. (^____^)

Oke sumer.
Zira nak gie basuh baju. 
Nak kemas uma.
 Nak gosok baju untuk esok.
Hehe. Eksaited gile nak tunggu ari esok.
Oke. Babai!


3 comments: