Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Saturday, January 21, 2012

Ada harapan tak nak dapat iPhone 4s camnie??

Assalamualaikum...

Even baru je pakai enset yang skang ni, Sony Hazel J20i. Tak sampai setahun pun lagi taw. Zira ade cite pasal nie kat SINI. Hehe. Tapi bile tengok iklan pasal iPhone 4s nie ati zira terus meronta2 rase nak guling2 depan mak mintak belikan tepon canggih camni satu . Hehe. Tapi kang kompem mak zira kata: 

Aah, ko jangan nak mengade ea. Dulu mak mase mude2 pakai tepon Nokia 3310 je taw. Tahan je sampai skang nie. Kalau baling anjing pun kompem anjing tu patah riuk. Da tak payah bazir2 duet nak beli2 enset tu. Baik ko simpan duet tu bawak mak pegi haji ke, ag berkat idop ko. Bla bla bla bla....

Ceh. Sekali dengar je mak zira da bersyarah camtu. Terus je terkedu. Insaf sekejap. Hehe. Terus ilang sekejap niat nak rembat enset cangih camni. Eh tapi sekejap je tu tobatnye. Ati nie da meronta2 sangat da nak jugak nak jugak. (sambil hentak kaki ke lantai)



Kenapa zira kata zira nak jugak tepon nie?? Ehh gila ko tak nak. Tengok jela ciri2 iPhone 4s ni.Sungguh canggih lagi mantap woo. Gulp. (menaip sambil telan air liur). Hahaha.Tapi bila lah agak nye henpon secanggih ini akan menjadik milikku ye?? Ish3 sungguh tak sabar rasanye. Lagi2 tengok abang zira yang sorang tu da pakai tepon camni jugak. Lagi meronta2 jiwa dan raga nie ha. 



Yang nie zira amek gambo gune iPhone abang zira. See....cantik kan orang gambo nye. Jelas lagi terang. Sampai terserlah kulit zira yang halus mulus tu. Ceewaaah. Hahaha.




Siyesly memang teringin sangat nak tepon nie taw. Cume sekarang nie wet tak mencukupi. Uhuk uhuk. (T___T). Tunggu la ko ye wahai tepon idaman. Nanti zira da kaya, zira nak rembat satu. Hehe. Sekarang ni nak berangan jap ape nak wat bile dapat beli iPhone 4s nie. Hehehe. 


Nak tau lebih lanjut tentang iPhone 4s idaman zira?? Kelik SINI laju2 taw.  :)


1 comment: