Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Monday, December 26, 2011

Entry khas untuk encik buah ati :D

Cet tak boleh blah betol siap ade entri khas gitu untuk encik buah ati, padahal si dia tak de lah rajin mane nak jenguk blog zira tiap ari kan kihkihkih. Tapi pedulik hape nak jugak wat entri nie khas untuk dia. Sebab apee?? Hehe malu la nak cakap tapi nak cakap jugak la. Hehehe *ketawa sopan*  

Oke sebenarnye ari isnin nie, 26 Disember 2012 bersamaan 1 Safar 1432 merupakan tarikh yang amat bermakna buat zira. Hehe. Sebabnye tarikh ni pada setahun lepas adalah tarikh spesel di mana zira dilamar orang. Epp jangan salah sangka yee, bukan dilamar yang nak kawen tu, nie dilamar jadik buah ati. Hehe. 

Wat korang2 yang lain tu yang rase2 entri ni agak memualkan tekak korang leh terus scroll laju2 ke bawah ea. Hehe. Dan encik buah ati, sila jangan sediakan tisu satu kotak ye sebelum teruskan membaca.  Hehe.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V


encik buah ati sila teruskan membaca ye 
oke. korang2 leh stop scroll kat sini je
takut t korang rase mual tengok entri seterusnye

.
.
.
.
.
.
.

Hehe. Degil jugak nak baca ea.
Lantak korang la. 
Kalau muntah kaler ijau t zira tak tau ye.

.
.
.
.
V

taraa!!

sila klik untuk kejelasan yang nyata


tak nampak jugak??
takpe2... meh zira kasik close-up sket kat sini oke.

klik sini untuk kejelasan yang nyata

Haa nampak da tak
bait2 chenta untuk awak encik buah ati??
hehehe


encik buah ati...
ini aje yang mampu saya bagi kat awak
takde emas ataupun permata
takde intan ataupun berlian 
takde mercedes ataupun lamborghini
takde rolex  mahupun roscani
cume kaseh sayang yang tulus aje saya mampu bagi
*ceewaah ayat tak boleh blah betol kan*
kihkihkih terharu tak?? da2 kesat air mata tu...segan jek orang tengok :P
tak sangka da setahun hubungan kite kan
arapnye ia berkekalan la sampai ke akhirnye


" selamat ari anniversary ye encik buah ati








p/s: encik buah ati....terharu tak?? Hehe. 

2 comments:

Anonymous said...

hehehe..msti la trharu.. <3

Ziera Ieyah said...

tankz en buah ati..syg kamoo sgt2. hehe