Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Tuesday, April 26, 2011

Perogol cuma kena jel 30 tahun + 16 sebatan je...berbaloi ke??


- credit to cacamarba -

"Mohd Karimi Kamal Arifin, 22, mengaku bersalah merogol dan menyamun seorang pelajar universiti, selain menceroboh asrama siswi di Jalan Tun Mutahir di sini, minggu lalu. "

uitt?? dak kolej aku kena rogol??
homaigod!! homaigod!!
mau terjojol biji mata aku ni dengo berita ni semalam
nak berhenti gak la jantung aku semalam
cam kena kejatan letrik pun de gak
nek sumer bulu roma aku
uisshh yela benda ni jadik kat tempat aku kot...
kalau korang pun da seram sejuk kan??kan??
hurrmmm pe la nak jadik ngan dunia skang ni kan..
macam- macam kes da jadik..
ngan kes samun la, rompak la, ceroboh la, cabul la...
yang terbaru ni lak kes rogol..
jadik kat dalam kolej aku lak tu...
da la dak ni pun sebaya aku..baru 22 taun kot..muda ag pe
mau tak ke haru family aku baca pasal benda ni kat paper t...

uissh memang makin risau la aku kan
kompem balek cuti khamis ni mak pak aku sebok dok kaji selidik aku pasal kes ni
hurmm susah gak nak explain kat mak aku t
kompem bertambah2 la kerisauan dyorang nak bagi aku terus belaja kat sini..


tapi siyesly...
memang terkejut gile la bile bende ni berlaku, lagi-lagi la kat kolej aku sendirik kan,
tapi kebetulan masa kejadian tu akude kat segamat & terus balek uma sebab ngah cuti study week kan
so nek cuti semalam baru la aku tau cite ni
huh takut jugak bile pikir2 balek sumer nie 
risau pun de jugak -_-'
sebab baru2 ni pun uma aku kena masuk orang
abes duit budak2 ni kena rembat
mase kejadian ni pun aku tak de kat uma...
gie dok jalan2 pusing melaka ngan member2 aku.. (^_^)

tapi, persoalannya kat sini.....
berbaloi ke perogol tu cume kena penjara 30 taun beserta 16 sebatan je??
haaaa berbaloi ke??
mungkin de sesetengah orang akan kata tak berbaloi @ tak setimpal
yela da la rogol anak orang, menceroboh masuk ag, 
pastu g kebas barang-barang mangsa plak tu, 
bukan je perogol tu da aibkan family si mangsa malah masa depan si mangsa gak leh haru-biru di buatnye..
yela mau trauma budak tu, skang pun dak tu terpaksa extend dy nye study gara2 masih terkejut ngan kehadian ni...
dan menurut dari sumber2 yang boleh dipercayai katanye si perogol tu di tangkap oleh pak gad kiteorang dalam keadaan tak berpakaian...
ish3....da la ceroboh masuk kolej aku time petang lak tu...
tak pakai pape lak tu kan...
huh malas la nak cite ag..
makin cite makin sayu lak ati aku ni 
mengenangkan nasib kawan kita yang katanye pelajar IB tu..
so, korang klik kat (S.I.N.I) untuk berita lebih penuh okay...

notakukukaki: huhuhu sedey bile dengo berita ni, lagi2 la berlaku kat kawan2 sekitar kite kan :'( meh la kite same2 doa moge2 si mangsa dan family nye tabah hadapi sumer dugaan ni...Al-Fatihah~

1 comment:

suHa!Lah sHaR!L said...

scary nye....pape pon korang bebaik kat sane...langkah paling selamat, belajar taekwando....ade org dtg kacau, terajang je.,.hehe =p