Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Monday, March 14, 2011

Saya rindu nak cium dia ~

saya dan dia
rindu sangat2 sama dia
lama da tak jumpe da hampir sebulan kot
huhu rindu nak cium2 pipi gebu dia tu
haa sape dia tu??
hehehe ni la dia orang yang saya rindu sangat2 nie

'si bowlat kiki'
(yang sebelah kanan tu yee..)
yang belah kiri tu cume gambo hiasan semata2....
hahahah





ooh tidakk!!!
anak sedara saya suda semakin bowlatt...
hahahaha
rindu sangat2 kat baby bowlat ni
ni gambo dy yang latest mase aku balek minggu lepas
mase mak dy ngah melantak makan kat kfc aritu aku pun begambo sakan la ngan dak kicit ni..


amboii garangnye muke dia kan


taraaaa~ tengook baby da botak
huhu xsuke2
da xencem da ~_~
muke aku nyer la suke tapi cian kat baby kiki cam tersepit je kan
hehehe sory ye sayang~



yang sebelah kanan tu la mak baby tu..
yang belah kiri tu lak satu2nye abang kesayangan aku
tapi dy sudah berpunya ye...arap maklum ^_^

tengok la tu bukan men b'selera ag dyorang makan
tak toleh kiri kanan da
hehehe 


yang ni lak akak aku yang sulung..
da de anak 4 pun
tapi sumer dy tinggal kat uma
yela, kalau bawak anak2 kecik ni kan susah sket
macam2 nak...

pastu ngan aku nyer wedges skali sumer dyorang sapu
hehehehe

~the end~

5 comments:

Anonymous said...

Alaaa..sy pn nk kentang awk 2...hehehe..urmmm..sdap nye!!

~ziera~ said...

t saya belanja awak k mr. E..hehehe tapi awak kena belanja saya mkn rojak dulu..bleh??

Anonymous said...

ha leh2..hehe..kne tgu skit la Ms.Z ye utk rojak 2..tp sy kecur tgk u pnye kntg 2..urmm..sdap2..

yanz orked said...

woo.. gebu la siot dak uh .. lenkali bwk dia dtg sni ye.r. ohoo

~ziera~ said...

yan: t klu aku bwk cni t tkut ko xmo ksik dy blek t..hehehe xpe2..t kakak aku wedding dtg la ea...t leh la men ngn dy...