Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Saturday, March 19, 2011

nak beli ke tak ek ?_?'

tadi mase aku g MC...
konon2 la nak survey enset..
pastu si member aku ni rekemen kan satu enset ni..
tgk luar mmg cntik...
function dy pun ok...
rase cam nak beli je nset baru..
sebab nset aku yang skang ni asyik mogok je..
sket2 nak jatuh..
tapi aku ni jenis xcermat sket..
kang pakai nset jenis slide cmni, mau tercabut slide dy kang..
huhu tapi cantik woo..
function dy pun leh thn..
nset ni de 3g..
de wifi..
kmera pun 5mp..
pastu memory dy ksik 4gb..
siap ngn aksesori sumer..

                             ~ sony hazel~

kaler ni la tadi yang de display kat kedai tu..
pastu tanye punyer tanye tokey kedai tu kate de kaler merah..

wahh!! tibe2 terus rase nak beli...
nset ni rega btol2 nyer dalam 600 lebih tokey tu kate..
tapi dy ngah promosi rega 598..
pastu tanye2 lagi dy leh kasik dalam 560..
nak li ke tak ek nset ni??
konpius2...
korang rase2 la kan patut tak ek aku li nset ni??
kalau korang @ adek beradik ke @ sedara mara ke penah pakai nset ni..
gtau la aku k....
kalu betol memang besh, aku nak rembat satu...
hehehe....

3 comments:

Anonymous said...

Waahh..mg smart la hs ni..ttibe pn ati sy trpikat..tp cm ssh lak nk jge..hehehe

~ziera~ said...

tu la..sy pun xbpe ske nset slide ni..tp nset lipat suke gile

Anonymous said...

suke je.....jgn gile..hehehe..cmni awk kne srvey lg hs..sy pn leh tmn awk srvey..ok x?heheh..mr.E