Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Sunday, March 6, 2011

saya karok 2 lagu tadi...hehehe n_n



maaf ye kawan-kawan sumer...
kerna entri yang lepas2 tu agak emosi sket..
dan maaf algi sekali wat sumer yang terasse ati ngan aku,
sepanjang aku kawan ngan korang..
tapi skang aku nak tutup sumer cite2 sedey,
dan mulekan idup aku ngan cite yang baru...
lagipun arini mood aku da kembali okay sket,
pas mengadu kat fara mase aktiviti kemahiran insaniah pagi tadi..
dan pas maghrib tadi aku cepat2 siap sebab aku sebok nak ngikut dak2 ni yang nak g jusco..
hehe aku memang suke menyebok kalau dyorang nk kuo,
mesti aku nk ikot gak..
alaaa ag pun tadi sebenarnye aku nak g beli beg,
tapi bile da pas beli beg tu ati aku cam rase lega,
rase epi sangat2 sebab aku beg tu kiut + comey..
hehehe tu pun mira yang pilihkan sebab aku xpandai pilih..
pastu..oleh kerna aku ni da cam epi...
aku pun bantai nyanyi 2 lagu sekali..
hehe xpenah2 aku nyanyi arini leh plak aku bantai 2 lagu sekaligus..
lagu shahila(yg teristimewa) ngan lagu ella(baldu biru) hehehe   n_n
so kat sini aku nak ucap tankz banyak2 kat korang2 yang da bawak aku g merayap tadi..
aku rase epi de kawan2 yang care kat aku cam korang...
tankz yanz, mira, dalin & raja...
sebab selalu bawak aku g merayap..
hehehe sayang sama korang...

4 comments:

yanz orked said...

wah ... haha .. 2 la ko .. kang ikot2 kterg ko jadik oren lak kang dr gold .. hahaa =p

~ziera~ said...

hehehe jadik oren kejap2 xpe je...

Aefa Aerisya said...

wahh. best la g karok ramai2. :)

~ziera~ said...

as:dyorg mmg rjin g karok..zira ikut kdg2 je..hehe