Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Sunday, March 27, 2011

Akhirnya.......

Akhirnye...
siap sudah design untuk akak aku nye bunting ni
penat aku carik ke barat, 
ke selatan, 
ke barat timur pun aku redah 
sbb nak carik orang tuk design akak aku nyer bunting ni
akhirnye incik kopi jugak bemurah ati wat kan untuk aku
dan hasilnya adala seperti di bawah


canteekk kan
cam air tangan pro gtu
(hehehe ni bukan nak bodek incik kopi ye)
so kalau korang de pape request nak wat
ko gi je kat incik kopi nyer blog
klik sini ---> (incik kopi nyer blog)
follow dy nyer blog
pastu request
pastu da dapat pe korang nak jangan lupe 
pastu klik banyak2 kat en nuff dy tuh
yelaaaa...dy da tulun kite, kite pun kna la tulun derma kat tabung nuff dy kan
nanti dy akan follow korang balek n klik lak kat en nuff korang
kan berbaloi gitu..
xgitu incik kopi??
hehehe


dan akhirnye akak aku berpuas ati ngan yang ni..
so skang tugas terakhir aku kena bawak design ni
& gie tempah kat kedai..

~the end~

1 comment:

Anonymous said...

agk nye bnting awk msti lg cntik..pape pn sy bg 10 bintang utk bnting d ats//cntik sgt..hehehe..-mr.E