Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Sunday, February 27, 2011

Merayap bersama si dia jantung ati ku

arini aku epi sangat2..
sebabnye...semalam dy sanggup mredah ujan..
datang sini semate2 nak jumpe aku..
huhu terharu nyee.. T_T
              
sebenarnye...
da sbulan jugak la aku xblek uma kat nun batu pahat sane..


sebabnye sebok sangat2 ngn aktiviti + test + kuiz + assignment + event
so ditambah ngan ketidak rajinan aku aku nk berhimpit2 dalam bas nak lik batu pahat
so tu pasal la dy datang sini sebab aku da lancarkan perang mogok kat dy semalam
hehe sory ye Mr. E

okay so sebab banyak halangan dan kemasalahn yang menimpa diri aku kat sini
aku abaikan dulu anganan nak lik uma tu
and wat mak aku...maaf ye mak ku sayang...xsempat nk jenguk mak kat sane...saya bz sangat2 d'cni
t maybe ujung bulan depan saya balik k...
rindu nk makan ayam masak sambal + tomyam mak masak
huhu tibe rase rindu sangat2 kat uma
mak....tunggu kepulangan saya ye...

eeh leh masuk cite sedey la plak..
okay back to story aku ngn dy...

kiteorang cume g jalan2 je..sedut angin laut banyak2 sampai kembung perut aku malam tu..pastu g makan2..
haa tu jela..tp gambo2 tu sumer next entry bru aku upload k..
ni aku malas nk on bluetooth...
sebab dalam kepala otak aku skang cume ternampak2 katil je skang ni..
hehehehe...penat woo semalam g jalan2 crik baju untuk event minggu depan..
huhu tapi xpe..demi encik idris..sanggup ku korbankan sumer tu..ceewaahh,hahaha


and for Mr. E tankz a lot yaa sebab sentiasa ade d'saat saya perlukan awak
nah saya bagi bunge ni kat awak




k la...aku da xde idea nak tulis pe da kat entry kali ni...
so korang tunggu jela next entry k..
akan d'upload a.s.a.p k...
skang saya mau tido dulu
babai~

1 comment:

cendawanpink said...

salam..hai org BP..tq komen kt blog cendawanpink..hehee..
kte pon org johor..tp kt Gelang Patah..:D