Followers

Meh Klik Sini Ramai-Ramai ^____^

KLIK SINI TIAP KALI SINGGAH YE!!

Tuesday, January 25, 2011

~welc0me to mY pagE~

..سم الله الرحمن الرحيم..
~Assalamualaikum~

hye u guys
i'm still new here
tapi xla baru sangat
penah de blog pun before nie
tapi oleh sebab da lame xbukak
da lupe da pe paswod nye
so saya rase blog tu pun da terhapus ngan sendirinye
hihihi
so firstly, lets me introduce myself
haa ni la dy si comel manje
hahaha perasan la plak kan

ini la saya
- siti nadzirah -
tapi korang sumer leh panggil saya ziera
umo saya taun ni 22
dan skarang menetap di batu pahat bersama my family
merupakan seorang student
yang skang amek degree HR kat UiTM Melaka
before nie amek diploma kat UiTM Segamat
taking in business study
okay cukup samapai ctu je
klau de pape nak tau lebih lanjut leh anto komen kat saya k ;)

next, saya akan cite serba sket lak pasal family saya
okay yang kat bawah ni ayah saya
gambo dy zaman mude remaja ag
oleh sebab ayah saya lahir taun before merdeka gambo nye sumer itam putih
ni gambo asli taw,bukan edit gune photshop ye
arap maklum...


next picture...

yang nie plak mak saya
hahaha cantik kan
mcm saya
hihi
ni pun gambo dy zaman muda2 dulu

emm...
rase nye wat mase ni tu jela yang saya nak cerita
pasni saya akan sambung ag cite pasal saya k..
skang saya nk g makan
sbab perut saya da berdendang 
berkeroncong
berdangdut
sumer 'ber' ade
hahaha 
okay adios

No comments: